czwartek, 17 maja 2012

Po przerwie

Na początku chciałbym pozdrowić Monikę, która zatęskniła za moimi wpisami i wyraziła ubolewanie że nie ma nic nowego.

Co się u mnie dzieje? Nic ciekawego, okres zwykły przekładający się na każdą dziedzinę mego życia. To bardzo frustrujące a pogoda nie daje najmniejszych chęci do jakiegokolwiek działania. Dziś dodatkowo się przemoczyłem i zacząłem kaszleć więc ciekawe co z tego wyjdzie...

Na psychoterapii chyba dochodzimy do sedna moich problemów. Do mojego prawdziwego JA. Ja w przeważającej części nie jestem sobą udaje kogoś kim nie jestem bo boje się pokazać prawdziwego siebie z obawy że ludzie przestaną mnie lubić a dopiero co ich poznałem, zaskarbiłem ich serca.

Z przyjacielem nie jest jak dawniej jest gorzej, nie otwiera się przede mną jak wcześniej, postanowiłem że ja będę dla niego bez wymagania że on będzie dla mnie tak jakbym tego chciał. Muszę być twardy może wrócą stare chwile kiedy było świetnie kwitło i pachniało w naszych relacjach.

Jutro jadę rano do psychiatry bo nie zarejestrowałem się do niego w terminie więc załatwię sobie wizytę bez numerka. Nie wiem co jej powiem. Nie wiem czy ten stan wymaga zmiany leków czy przeczekania. Z drugiej strony na co ja mam czekać? Wkrótce sesja a ja nie mam sił i chęci do nauki. Wszystko się komplikuje niepotrzebnie ale takie jest życie.

1 komentarz:

  1. Cały czas trzymam za Ciebie kciuki, żeby Tobie również udało się poukładać sobie życie! Wierzę w to! I Ty też w to wierz! Przede wszystkim zaś, uwierz w siebie! Uwierz, że jesteś wspaniałym, pięknym, fascynującym i niepowtarzalnym Człowiekiem!! Bo jesteś!! :) A sprzeczanie się ze mną nie jest dobrym pomysłem :P

    Takie bywa życie, ale dlatego próbujemy czynić je znośniejszym dla siebie i innych. Nie komplikuj więc życia bardziej, niż ono już jest samo w sobie skomplikowane ;) A gdy raz się coś nie uda, nie poddawaj się i walcz o siebie dalej.

    Raz jeszcze, trzymam za Ciebie kciuki! Pamiętaj o tym codziennie, że gdzieś tam w Polsce jest taka jedna całkowicie obca Ci osoba, która chce tego, żeby Ci się powiodło. Uda się!! :)

    OdpowiedzUsuń